Activiteiten Dorpscontactpersonen

Op deze pagina laten de dorpscontactpersonen u weten waar zij zoal mee bezig zijn.

Dorpscontactpersoon Geert Claassen en Luuk Timmers aan het woord over: Overheidsparticipatie Doornenburg

Donderdag alweer het Tweede Open Eetcafé

logoleefbaardburg

Donderdag 10 september a.s. verzorgen de dorpscontactpersonen samen met de medewerkers van Stichting Leefbaar Doornenburg, SWL en het Ontmoetingscentrum weer een Open Eetcafé.

Was vorige keer doorslaand succes en alle pannen waren toen na afloop helemaal leeg, dus tied vur un herhaling…

IMG-20150708-WA0004

Voor het onwaarschijnlijke bedrag van vier (4!!) euro kan iedereen om 12 uur aanschuiven voor een lekkere en vooral gezellige maaltijd. Voorgezet door vrijwilligers van Doornenburg.

Meedoen? Dan wordt snel bellen naar het Ontmoetingscentrum (0481-421490) aangeraden want het aantal plaatsen is beperkt.

Gezien het grote succes zal in de toekomst wel vaker een Eetcafé worden georganiseerd. Lekkerrr!

Bron: dedoornenburger.nl

——————————————————————————————————————————-

woensdag 8 juli 2015

Open eetcafé een groot succes!

Een grote groep mensen heeft vanmiddag gezellig samen van een lekkere maaltijd genoten in het Ontmoetingscentrum Doornenburg.

Het Open Eetcafé Doornenburg was georganiseerd door Stichting Welzijn Lingewaard, Ontmoetingscentrum Doornenburg en Stichting Leefbaar Doornenburg.

IMG-20150708-WA0000
open-eetcafe-folder